Over Colson

Search Our Site

Pand Colson CTB

Wie wij zijn

U heeft zelden een bedrijf gezien dat alle mogelijke technieken, van aireo en ventilatie tot sanitair en verwarming, zo goed onder de knie heeft als Colson CTB uit Bilzen. Het bedrijf bestaat al 80 jaar, drie generaties lang. Met Carina Jacobs staat er voor de tweede keer een vrouw aan het hoofd. "Onze puberteit is al lang voorbij, we hebben de voorbije 80 jaar heel wat ervaring opgedaan en zijn technisch van alle markten thuis. We pushen onze klanten dus niet in een bepaalde richting omdat die ons het beste ligt, nee, we bekijken per situatie welke techniek het meest aangewezen is."

In december nam Colson CTB zijn intrek in een nieuwbouw die tienmaal groter is dan het vorige bedrijfsgebouw. Een sterke symboliek: Carina en haar team kijken gretig de toekomst tegemoet en zetten in op verdere groei. "Vorige winter vervoegde Stefan Jans ons team. Ook hij draait al even mee in de HVAC-wereld en kent alle technieken door en door."

Adres informatie

Kieleberg 31
3740 Bilzen, Limburg, Belgiƫ

Openingsuren

Geopend Maandag tot Vrijdag
van 8 tot 18:00 uur

Contacteer ons...

Room Booking

Thanks for staying with us! Please fill out the form below and our staff will be in contact with your shortly. The see all of our room options please visit the link below.
See All Rooms